Ko'p beriladigan savollar?
1. Mening jo’natmam qayerda?
Rasmiylashtirilgan buyurtmani buyurtmaning identifikatsiya raqami orqali yoki buyurtma berish paytida ko’rsatilgan oluvchi / jo’natuvchining telefon raqami bo’yicha tekshirish mumkin. Buni qanday qilish kerak?
1. Buni mustaqil ravishda, http://www.t.me/fargopochta_bot telegram boti orqali o’zingiz tekshiring, bunda buyurtmaning ID-raqamini kiritish kerak
2. www.fargo.uz veb-saytida ro’yxatdan o’tishda my.fargo.uz shaxsiy kabinet orqali yoki https://my.fargo.uz/track/ havolasi orqali, buyurtmaning identifikatsiyalash raqamini ko’rsatib, tekshirish.
3. Shuningdek, «FARGO» mijozlarni qo’llab-quvvatlash xizmatiga +998-71-200-00-37 telefon raqamiga qo’ng’iroq qilib aniqlash mumkin.
2. O’zbekiston bo’ylab yetkazib berish muddati
Tanlangan marshrutga muvofiq, hamda yetkazib berishning turiga qarab («berish punktigacha» yoki «eshikkacha»), Bitim («Umumiy shartlar») asosida yetkazib berishning kafolatlangan maksimal muddati O’zbekiston Respublikasi bo’ylab 7 (etti) ish kuni bo’ladi (uzoq viloyatlarga 5 kun va Toshkent orqali tranzitda 2 kun). Yetkazib berish muddati yukni olgandan so’ng keyingi ish kunidan boshlab hisoblanadi.
Eslatma (izohlash)
O’rtacha, odatdagi rejimda:
Toshkent shahri bo’ylab yetkazib berish - 1 ish kuni
Toshkentdan markaziy hududlarga yetkazish va qaytish (masalan, Buxoroga, Andijonga) «berish punktigacha» - 1 ish kuni, «eshikkacha» - 3 ish kuni. Xorazm, Qoraqalpog’iston Respublikasi, Qarshi, Termiz kabilarning chekka hududlariga - «berish punktigacha» - 2-3 (ikki-uch) ish kuni, «eshikkacha» - 5 (besh) ish kuni.
Ekspress-etkazib berish (hozircha faqat Toshkent shahri bo’ylab) - o’sha kuni, 3-5 soat ichida yetkazib berish.
3. Filial manzili
Hozirgi paytda O’zbekistonning barcha viloyatlarida «FARGO» tovarni berish punktlari faoliyat ko’rsatmoqda, ayrim viloyatlarda
esa 2 dan ortiq punktlar bor.
Toshkent shahrida 5 ta tarqatish punktlari mavjud.
Bizning qabul qilish punktlari manzillarini bilish uchun Telegram orqali @fargopochta_bot dan foydalaning, yoki +998- 71-200-00-37 telefon raqamiga qoʻngʻiroq qiling .
4. Sizning xizmatlaringiz qancha turadi? Tariflaringiz qanday?
Tariflar haqida bu yerda batafsil bilib olish mumkin: fargo.uz/rates
5. Jo’natmamni olganimdan keyin yetkazib berish uchun to’lay olamanmi?
Ha! Bu funksiya «joyida to’lash» deb nomlanadi. Bunda, jo’natmani yetkazib berish uchun to’lov ushbu jo’natmani oluvchidan olinadi. Ushbu funksiya faqat jismoniy shaxslar uchun amal qiladi va faqat «berish punktidan berish punktigacha» va «eshikdan berish punktigacha » tariflari uchun amal qiladi.
6. Mening jo’natmam shikastlangan, nima qilishim kerak?
Bunday vaziyatda darhol mijozlarni qo’llab-quvvatlash xizmatiga +998-71-200-00-37 telefon raqamiga qo’ng’iroq qiling. Shikoyatingizni @fargopochta_bot da joylashtirilgan «Fikr-mulohaza qoldirish» boʻlimida ham bildirishingiz mumkin. Ushbu holat bo’yicha darhol tekshirish o’tkaziladi va eng qisqa muddatda hal qilinadi.
7. Siz orqali xalqaro jo’natmalarni jo’natishim mumkinmi?
Hozirgi vaqtda «FARGO» O’zbekiston Respublikasi hududi bo’ylab jo’natmalarni yig’ish va yetkazib berishni amalga oshiradi.
Lekin biz xalqaro jo’natmalarni yuborish uchun buyurtmalarni ham qabul qilamiz. Bunday buyurtmalar «FARGO» ning xalqaro hamkorlari - CDEK, PONY EXPRESS, ARAMEX va boshqalar orqali jo’natiladi.
Bundan tashqari, Toshkentga yetkazilgan xalqaro jo’natmalarni O’zbekiston Respublikasining barcha viloyatlari va tumanlaridagi manzillarga yetkazib berish uchun «FARGO»ga o’tkazish mumkin.
8. Mening jo’natmam qabul qilish punktiga yetkazildi, men «eshikdan eshikkacha» yetkazib berishni rasmiylashtirishim mumkinmi?
Ha, mumkin.
Jismoniy yoki yuridik shaxs bo’lishingizdan qat’i nazar, +998-71-200-00-37 telefon raqami orqali biz bilan bog’lanib, yetkazib berish turini o’zgartirishingiz mumkin. Yetkazib berish trafigi o’zgartirilganda, oluvchidan qo’shimcha to’lov olinadi.
9. Mening jo’natmam ......... filialga yetkazildi, lekin uni olishga ulgurmayman, jo’natmani olish uchun boshqa odamni yuborsam bo’ladimi?
Ha! Buning uchun ushbu shaxs sizga «Fargo»dan SMS orqali yuborilgan, sizning jo’natmangizga mos keladigan identifikatsiyalash raqamini, hamda uning shaxsini tasdiqlovchi hujjat taqdim etishi kerak.
10. Pochtomat nima?
Pochtomat – kurer jo’natmani joylashtirgan, ko’p uyalari bo’lgan avtomatik terminal (temir shkaf) bo’lib, kurer ularga jo’natmalarni joylashtiradi, oluvchi esa uni o’zi uchun qulay bo’lgan istalgan vaqtda (kunduzi yoki kechasi) olishi mumkin. Jo’natmalarni saqlash uyasi xizmatining asosiy g’oyasi va qiymati – mijoz uchun qulaylik, ya’ni jo’natmani istalgan vaqtda osongina olish imkoniyatidir.
11. Pochtomatning sig’imi qanday?
Bizning jo’natmalar uchun pochtomatlarimizda turli o’lchamdagi (S, M, L) 20 ta qutini joylashtirish mumkin. Uyalarning o’lchamlari haqida qo’shimcha ma’lumot olish uchun +998-71-208-00-86 telefon orqali pochtomatlarni (lokerlarni) qo’llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
12. Mening jo’natmam pochtomatga yetkazilganligini qanday bilishim mumkin?
Jo’natma pochtomatga (qutilardan biriga) tushishi bilan, siz jo’natma yetkazib berilganligini, hamda uni SMS/elektron pochta orqali sizga yuboriladigan parol orqali olish mumkin bo’lishini tasdiqlovchi SMS-xabar va elektron pochta xabarini olasiz.
13. Jo’natmani pochtomatda saqlash muddati qancha?
Sizning jo’natmangizni saqlash uyasida saqlash muddati – 3 (uch) kun. Pochtomatda jo’natmani saqlash muddati 3 kun. E’tibor bering, bunda jo’natma pochtomatga joylashtirilgan kun hisobga olinmaydi.
Misol: jo’natma pochtomatga joylashtirilgan sana - 07.10.2023 yil, soat 10.00. Keyingi kundan 3 kun muddatni hisoblash boshlanadi. Shunday qilib, siz jo’natmangizni 13.07.2023 yil soat 12:00 gacha olishingiz mumkin.
BU MUHIM! Agar siz belgilangan vaqt ichida jo’natmani olishga ulgurmasangiz, +998-71-208-00-86 telefon raqami orqali pochtomatlarni qo’llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling va muddatni uzaytiring.
14. Menga uyani ochish uchun pin-kodli SMS kelmadi, nima qilishim kerak?
Bunday holda siz +998-71-208-00-86 telefon raqami orqali qo’llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qilishingiz kerak.
15. Berish punktida pochtani maksimal saqlash muddati qanday?
Berish punktida jo’natmani maksimal saqlash muddati 5 (besh) kun. Ofis xodimlari 5 (besh) kundan keyin uni jo’natuvchiga qaytarib yuboradi.
16. O’zbekiston bo’ylab yetkazib berish qanday amalga oshiriladi?
Etkazib berish turlari:
- «Fargo» qabul qilish punktidan / «Fargo» olish punktigacha;
- eshikdan / «Fargo»« olish punktigacha;
- «Fargo» qabul qilish punktidan / eshikkacha;
- shahar bo’ylab;
- eshikdan eshikkacha;
- ekspress-etkazib berish (faqat Toshkent shahrida);
Narx tanlangan tarifga bog’liq bo’ladi. (Tariflar haqida batafsil ma’lumot bu yerda: fargo.uz/rates)
Masalan, «FARGO» qabul qilish punktidan «FARGO» olish punktigacha» tarifi tanlanganda, vazni 1 kg dan oshmagan jo’natmani yetkazib berish, punktning joylashuvidan qat’i nazar, 20 000 so’m turadi. Aytaylik, siz Toshkent shahrida joylashgan punktdan Toshkent viloyatidagi punktgacha (100 km), yoki Samarqand shahriga (350 km), yoki Qoraqalpog’iston Respublikasidagi punktga (1100 km dan ortiq) tovar jo’natayapsiz, bunda istalgan «Fargo» berish punktiga sizning jo’natmangizni yetkazib berish 1 kg uchun bir xil narx – 20 000 so’m turadi.
Eslatma (izohlash)
1. Siz bizning telegram-botimizdan ham foydalanishingiz mumkin: http://www.t.me/fargopochta_bot
2. Shuningdek, «FARGO» mijozlarni qo’llab-quvvatlash xizmatiga +998-71-200-00-37 telefon raqamiga qo’ng’iroq qilishingiz mumkin.
17. Yetkazib berish uchun buyurtma qanday rasmiylashtiriladi?
Jo’natmani yetkazib berish/olish uchun buyurtma berishning bir necha usullari bor:
1. «FARGO» koll-markaziga +998-71-200-00-37 telefon raqamiga qo’ng’iroq qilish orqali
2. www.fargo.uz veb-saytida shaxsan ro’yxatdan o’tib, my.fargo.uz shaxsiy kabinet orqali
3. Joyiga, «FARGO» qabul qilish punktlaridan biriga bevosita tashrif buyurib, buyurtma berishingiz va jo’natmani qoldirishingiz mumkin.
Eslatma (izohlash)
Ular bilan shartnoma tuzilgan yuridik shaxslar buyurtmalarni shaxsiy kabineti orqali rasmiylashtiradi. Bundan tashqari, Excel fayl shablonidan foydalanib, buyurtmalarni ommaviy yuklashingiz mumkin.
Buyurtmalar dushanbadan jumagacha soat 15:00 gacha, shanba kuni soat 13:00 gacha qabul qilinadi.
«Ekspress-etkazib berish» uchun buyurtmalar dushanbadan jumagacha soat 14:00 gacha, shanba kuni soat 12:00 gacha qabul qilinadi.
Belgilangan muddatda olingan buyurtmalar shu kuni yetkazib beriladi (kun davomida, ekspress-buyurtmalar – ariza berish paytidan boshlab 1 soat ichida). Belgilangan muddatdan keyin olingan buyurtmalar keyingi ish kunida jo’natiladi.
18. Yetkazib berish xizmatlarini kim to’laydi - jo’natuvchi yoki oluvchi?
Odatda, jo’natuvchi (sotuvchi) jo’natmani yig’ish / yetkazib berish haqini to’laydi
Eslatma (izohlash)
1. Jismoniy shaxslar buyurtma berish jarayonida avvaldan to’lov shaklida (naqd pul bilan, karta – faqat terminal orqali) to’lovni amalga oshiradi
2. Yuridik shaxslar to’lovni shartnoma asosida, yetkazib berish holatiga ko’ra o’tkazish yo’li bilan, shuningdek, oy oxiridagi hisob-faktura va buyurtma rekvizitlari asosida amalga oshiradi.
19. Yetkazib berish xizmatlari uchun to’lov qanday amalga oshiriladi?
Hozirgi paytda pochta/jo’natmalarni yetkazib berish xizmatlari uchun ikki yo’l bilan to’lov qilinishi mumkin:
1. naqd pulda;
2. karta bilan.
BU MUHIM! Agar siz karta orqali to’lamoqchi bo’lsangiz, u holda to’lov faqat ushbu joydagi to’lov terminali orqali amalga oshiriladi, karta orqali boshqa to’lov usullari (Click, Payme) vaqtincha o’chirib qo’yilgan.
20. FARGO bilan hamkorlik qilish? FARGO ofislarini ochish?
«FARGO» kompaniyasi quyidagi yo’nalishlarda hamkorlik uchun ochiq bo’ladi:
1. Siz sotuvchi, do’kon egasi (oflayn, onlayn, marketpleys) yoki ishlab chiqaruvchi bo’lib, sizda O’zbekiston bo’ylab xaridorlarga yetkazish kerak bo’lgan tovarlar bormi? «FARGO» kompaniyasi sizga bu muammoni oson va tez hal qilishga yordam beradi.
Biz quyidagilarni taqdim etamiz:
- Professional va samarali xizmatlar
- Yagona platforma yordamida butun jarayonni boshqarish uchun kompleks yechim
- Vaqtingizni tejash va ma’muriy xarajatlarni kamaytirish uchun tezkor API integratsiyasi
- Moslashuvchan narxlar tizimi
- Ishonchlilik va xavfsizlik ta’minoti.
2. Siz o’z hududingizda pochta va kurerlik xizmatlarini tashkil etishdan manfaatdormisiz, sizda tayyor binolar va moddiy-texnika resurslari bormi? Siz agent sifatida filial ochib, «FARGO» hamkoriga aylanishingiz mumkin. «FARGO» sizga tayyor yechimni: mijozlar bazasi, biznes strategiyasi, samarali dasturiy ta’minot va uning integratsiyasi, yo’lga qo’yilgan tranzit jarayoni va hokazolarni taqdim etadi.
3. Siz transport va logistika kompaniyasining egasi bo’lib, qo’shimcha yuk tashish hajmiga muhtojmisiz? Unda «FARGO» sizga tranzit yuklarni yetkazib berish hajmini taklif qilishi mumkin.
Eslatma (izohlash):
«FARGO» bilan hamkorlik shartnoma asosida amalga oshiriladi va muayyan majburiyatlarni va mas’uliyatni o’z ichiga oladi.
1. «FARGO» orqali tovarlarni yetkazib berish va pul o’tkazmalarini amalga oshirish uchun, pochta va kurerlik xizmatlarini ko’rsatish bo’yicha Shartnomani tuzish kerak. Siz ro’yxatdan o’tgan yuridik shaxs bo’lishingiz kerak. Ishni boshlash uchun 500 ming so’m miqdorida avvaldan to’lovni amalga oshirish kerak, bu mablag’ keyingi buyurtmalardan chegirib tashlanadi. Kelajakda hisob-fakturalar oy oxiridagi haqiqiy yetkazib berish miqdori asosida rasmiylashtiriladi.
2. «FARGO» bilan agent sifatida hamkorlik qilish uchun, pochta va kurerlik xizmatlarini ko’rsatish bo’yicha eksklyuziv Agentlik Shartnomasini tuzish kerak. O’zaro hisob-kitoblar bajarilgan buyurtmalarning hajmiga va soniga qarab amalga oshiriladi.
Yuqoridagi barcha savollar bo’yicha «FARGO» kompaniyasining savdo bo’limiga quyidagi telefon raqamlari orqali murojaat qilishingiz mumkin:
+998-94-660-61-12 +998-71-207 -20-25
3. Yuklarni tashish hajmini olish uchun, transport va logistika xizmatlarini ko’rsatish bo’yicha shartnoma tuzish kerak, unda tashishning qat’iy belgilangan shartlari va yo’nalishlari ko’rsatiladi.
Yuklarni yetkazib berish sohasida hamkorlik masalalari yuzasidan logistika bo’limiga quyidagi raqamlar bo’yicha murojaat qilishingiz mumkin:
+998-94-660-61-12
+998-71-207-20-25
yoki mijozlarni qo’llab-quvvatlash xizmatiga qo’ng’iroq qiling: +998-71-200-00-37.
21. FARGO orqali qanday tovarlar yoki narsalarni jo’natib bo’lmaydi (taqiqlangan buyumlar)?
-O’zbekiston Respublikasining me’yoriy-huquqiy hujjatlariga muvofiq hamda «FARGO PARCEL SERVICE» MChJ XKning Umumiy shartlariga binoan, jo’natilishi taqiqlangan va cheklangan buyumlar va moddalar ro’yxati belgilangan. Quyida Umumiy shartlarning 3.5.1 va 3.5.2 bandlari keltirilgan:
3.5.1. Mazkur Umumiy shartlar doirasida O’zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligiga muvofiq jo’natilishi taqiqlangan narsalarni o’z ichiga olgan buyumlarni jo’natish taqiqlanadi, ularga quyidagi buyumlar va moddalar kiradi:
• o’qotar qurollar, signal beruvchi, pnevmatik, gazli qurollar, o’q-yarog’lar, sovuq qurollar (shu jumladan otiladigan qurollar), elektr shok va uchqun razryadli qurollar, shuningdek o’qotar qurollarning qismlari, zaryadsiz portlovchi qurilmalar va o’q-yarog’lar, shu jumladan zaryadsiz granatalar, snaryadlar va shunga o’xshash boshqa buyumlar; shuningdek, bunday moslamalar va buyumlarning modellari;
• giyohvandlik vositalari, psixotrop, kuchli ta’sir etuvchi, radioaktiv, portlovchi, zaharli, o’yuvchi, oson yonuvchi va boshqa xavfli moddalar;
• O’zbekiston Respublikasining banknotalari, chet el valyutasi, qimmatli qog’ozlar;
• odobsiz yoki axloqsiz xususiyatdagi buyumlar va materiallar;
• kontrafakt kelib chiqishdagi va mualliflik huquqisiz tovarlar;
• O’zbekiston Respublikasi hududiga olib kirish yoki muomalada bo’lishi taqiqlangan buyumlar;
• o’zining tabiatiga ko’ra yoki o’rami sababli pochta aloqasi xodimlari yoki aholi uchun xavf tug’dirishi, boshqa pochta jo’natmalarini va pochta aloqa vositalarini ifloslantirishi yoki zarar yetkazishi mumkin bo’lgan jo’natmalar;
• tirik hayvonlar.
• tez buziladigan oziq-ovqat mahsulotlari;
• tez buzilmaydigan, lekin ma’lum sanitariya qoidalariga rioya qilishni talab qiladigan oziq-ovqat mahsulotlari;
• alkogolli va tamaki mahsulotlari;
3.5.2. Agar Kontragent tomonidan qabul qilingan Yuk ichida qabul qilish mumkin bo’lmagan narsalar borligi aniqlansa, Buyurtmachi Kontragentning birinchi talabiga binoan unga to’lov sanasida belgilangan 5 bazaviy hisoblash birligi miqdorida jarima to’laydi. Agar Pudratchi ichida qabul qilish mumkin bo’lmagan narsalar bo’lgan Yukni jo’natish tufayli qo’shimcha xarajatlar yoki yo’qotishlarga, shu jumladan davlat organining qarori bilan Pudratchiga qo’llangan har qanday javobgarlik miqdoriga duch kelsa, Buyurtmachi ularni Pudratchining birinchi talabiga binoan to’liq miqdorda qoplashi shart. Bunda Yuk ichidagilar qabul qilish mumkin bo’lmagan ichidagi buyumlar belgilariga ega ekanligini tasdiqlovchi ma’lumotlar mavjud bo’lsa, Kontragent Buyurtmachiga ushbu Umumiy shartlar va O’zbekiston Respublikasining boshqa me’yoriy-huquqiy hujjatlari (keyingi o’rinlarda - «Nizom») bilan belgilangan tegishli javobgarlikni qo’llash uchun asos bo’lgan tegishli dalolatnoma tuzadi. Pudratchi ichidagi qabul qilish mumkin bo’lmagan narsalarning yo’qolishi (kamomadi) yoki shikastlanishi (buzilishi) uchun hech qanday javobgarlikni o’z zimmasiga olmaydi.
22. Yetkazib berishni sug’urtalash bormi? Yuklarni sug’urta qilish kerakmi?
«Fargo Parcel Service» MChJ XK ning Umumiy shartlariga muvofiq, yuklarni sug’urtalash ko’zda tutilmagan.
23. «Qiymat uchun qo’shimcha» nima?
Qiymat uchun qo’shimcha - pochta jo’natmasining narxini e’lon qilishda Buyurtmachi tomonidan Kontragentga to’lanadigan qo’shimcha to’lov. Qo’shimcha to’lov miqdorini hisoblash quyidagi formula bo’yicha amalga oshiriladi - qiymat (summa) uchun qo’shimcha to’lov = QQSsiz e’lon qilingan qiymat (summa) x 1%.
24. Yukning «e’lon qilingan qiymati» nima, va u nima uchun kerak?
Yukning e’lon qilingan qiymati - bu Buyurtmachi tomonidan ixtiyoriy ravishda e’lon qilingan yukning hujjatlashtirilgan qiymati. Kontragent tomonidan jo’natilish shikastlangan yoki yo’qolgan taqdirda, Buyurtmachiga jo’natish xarajatlarini qisman yoki to’liq qoplash uchun zarur.
25. FARGO pochta jo’natmalari shikastlangan yoki yo’qolgan holda javobgar bo’ladimi, kompensatsiya miqdori va tartibi qanday?
«FARGO» kompaniyasining jo’natilgan tovarlar uchun javobgarlik muddati ular qabul qilingan paytdan boshlanadi va mos ravishda yetkazib berish yoki qaytarish paytida tugaydi.
Eslatma (izohlash)
«FARGO» kompaniyasi Buyurtmachi oldida quyidagi hollarda va miqdorlarda Yuk ichidagi narsalarning yo’qolishi (kamomadi) yoki shikastlanishi (buzilishi) uchun javobgar bo’ladi:
1. E’lon qilingan qiymatsiz jo’natilgan Yuk to’liq yoki qisman yo’qotilganda yoki shikastlanganda (buzilganda) - tegishli tarif rejasida nazarda tutilgan uni jo’natish tarifi miqdorida;
2. E’lon qilingan qiymat bo’yicha jo’natilgan Yukning ichidagi buyumlar yo’qolgan yoki shikastlangan (buzilgan) holda: to’liq hajmida - e’lon qilingan qiymati miqdorida, qisman hajmida - Jo’natmaning yo’qolgan yoki shikastlangan (buzilgan) qismi vaznining transport oʻramining vazni chegirilgan Jo’natmaning umumiy vazniga nisbati darajasiga mutanosib ravishda e’lon qilingan qiymatning belgilangan qismi miqdorida. «FARGO» kompaniyasi Yuk ichidagilarning shikastlanishi (buzilishi) uchun quyidagi holatlarda javobgarlikdan ozod qilinadi:
- tomonlar alohida kelishib olmagan jo’natmani tashish va saqlashning maxsus shartlarining buzilishi;
- Yuk ichidagining biror-bir aniqlanmagan (aytib o’tilmagan) o’ziga xos biologik, kimyoviy yoki fizik xususiyatlari bor;
- Yuk ichidagining yaroqlilik muddati;
- Yukning noto’g’ri tashish o’rami;
Agar yetkazilgan yoki qaytarilgan jo’natmaning ichidagilar shikastlangan (buzilgan) bo’lsa, Buyurtmachi Ijrochiga tegishli da’vo bildirib, keyingi 10 (o’n) ish kuni ichida uni «FARGO» kompaniyasining vakillari tomonidan ko’rib chiqishni va baholashni ta’minlashi lozim. «FARGO» Buyurtmachi tomonidan yozma ravishda taqdim etilgan (zarurat bo’lganda, foto va video materiallar bilan tasdiqlangan) asosli da’volarni jo’natma yetkazib berilgan yoki qaytarib berilgan paytidan boshlab 15 (o’n besh) kun ichida (qo’shimcha o’rganishni, ma’lumotni, video va foto- materiallarni tekshirish va boshqalar talab qilingan hollarda - bir oygacha muddatda) ko’rib chiqadi.
26. FARGO xizmat ko’rsatishda oluvchining/jo’natuvchining bank kartalaridan SMS-kodlarini so’raydimi? Pul o’tkazmalari, firibgarlik uchrashi mumkinmi?
Internetda firibgarlik (fishing) holatlari ko’payishi munosabati bilan, biz quyidagilarni tushuntiramiz:
Eslatma (izohlash)
«Fargo Parcel Service» MChJ XK ning kurerlik xizmatlaridan foydalanish uchun bank kartalaridan SMS-kodlar talab qilinmaydi .
2. «FARGO» kompaniyasi shaxsiy hisobvaraqlarga pul o’tkazmalari bilan shug’ullanmaydi.
3. «FARGO» kompaniyasining rasmiy sayti quyidagicha: https://www.fargo.uz/
Messenjerlarda olingan turli nomaʼlum havolalarga ishonmang, ayniqsa ularni ochmang, va u yerga o’z bank kartangizdagi maʼlumotlarni kiritmang. Kompaniyadan (internet-do’kondan) ularda bunday vakil ishlaydimi, haqiqatan ham ushbu saytda to’lovni amalga oshirish mumkinmi, bilib oling va boshqa savollarni so’rang. Ehtiyot bo’ling va Bank kartangiz haqida hech kimga to’liq ma’lumot bermang. Shuni esda tutingki, pul o’tkazish uchun faqat karta yoki telefon raqami kerak bo’ladi.
Bunday hollarda bu rasmiy yetkazib berish xizmati ekanligiga ishonch hosil qilish uchun +998-71-200-00-37 raqamiga qo’ng’iroq qilib, rasmiy koll-markazimizga murojaat qilishni yoki http://www.t.me/fargopochta_bot manzili bo’yicha kompaniyamizning rasmiy Telegram-botiga kiring.
«Fargo Parsel Service» MChJ XK rahbariyati barchani hushyor bo’lishga chaqiradi va har bir foydalanuvchiga uning jo’natmalari xavfsizligini ta’minlashda yordam berishga tayyorligini bildiradi.
27. Men kurer bo’lib ishlamoqchiman
«FARGO» kompaniyasi o’z hududini kengaytirmoqda, va shaxsiy avtomobilga ega tajribali, mas’uliyatli va vijdonli kurerlarni izlaydi. Qo’shimcha ma’lumot olish uchun +998-71-200-00-37 raqami orqali qo’llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.